Ga verder naar de inhoud

Herbekijk het webinar Klantvriendelijk Onthaal

Hoe ga je om met klanten met een beperking?
Dat antwoord vind je in het webinar Klantvriendelijk Onthaal.

Een dame in een restaurant die communiceert via gebarentaal.
Julie de Bellaign

Vlot omgaan met al je klanten

Naast enkele algemene communicatietips, krijg je in het webinar ook concrete tips om om te gaan met klanten met een motorische, visuele, auditieve beperking en klanten met een beperking in sociale omgang. We laten ook de klanten met een beperking zelf aan het woord over hun ervaringen en tonen je de do’s en don’ts in de omgang met mensen met een beperking.

Webinars op maat

Commerce Cares organiseert regelmatig webinars. Je kan live deelnemen of kijken op een moment dat beter past. Per hoofdstuk of integraal. Met een tolk Vlaamse Gebarentaal of audiobeschrijving. Dus volledig op maat.

Meest recente nieuws van Commerce Cares

Hoe ga ik om met klanten met een motorische handicap?

Nieuwsbericht van 8 augustus 2022

Ontdek hier communicatietips en tips voor een vlot bezoek aan je zaak van een persoon met een motorische handicap.